Вітаю Вас!

 Дякую, що завітали на мій персональний сайт, який присвячений корекційно-розвиваючій роботі з вихованцями  ДНЗ.

Я - Гончарова Наталія Василівна,  практичний психолог /дошкільні групи / КЗ ЗСЗШІ « Джерело» ЗОР.

Сподіваюсь, що Ви знайдете для себе цінну, необхідну та сучасну інформацію.

Психолог дитячого садка – це справжній друг для дитини. Він приймає її такою, якою вона є. Буває з нею відвертою, розуміє дитячі турботи та проблеми. Кожен день разом з дітьми робить відкриття і радіє життю, вчить їх спілкуватися, допомагає справлятися з труднощами, допомагає дитині бути частинкою цього світу.

Спілкування з дитячим психологом потрібно і корисно кожній дитині. Але бувають ситуації, коли є необхідність корекційної роботи з вихованцями, яка здійснюється як індивідуально, так і в груповій формі.

Корекційно - розвивальна робота з дітьми спрямована на:

- підготовку до дитячого садка  та  період адаптації;

- зниження рівня тривожності;

- зниження рівня гіперактивності;

-  корекція збудливості та апатичністі;

- корекція та розвиток емоційно-вольової сфери  у дітей з ООП;

- корекція та розвиток когнітивної сфери у дітей з низьким рівнем розвитку та з порушеннями аутичного спектру;

- підготовка дітей груп до школи;

 У корекційно - розвивальній роботі  широко застосовую  такі арт-терапевтичні техніки:

- для зниження рівня тривожності, страхів,підвищення самооцінки добре себе зарекомендувала  піскотерапія (пісок, кінетичний пісок, сіль, крупи), казкотерапія, вирішення проблемних ситуацій.

- для корекції гіперактивності – кінезіологія (дихальні вправи, окорухові, вправи на  міжкульову взаємодію, мозжочкова стимуляція, нейроігри  та ін.)

- для розвитку комунікативних навичок –ігротерапія,  метод «Соціальні історії»

На заняттях з дітьми задіяні вправи аутотренінга, релаксації, різні елементи арт-терапевтичних технік: мандалотерапія, кольоротерапія, розмальовки антистрес , музикотерапія та ін..

 

Комментарии